آریا جوان
ایرانی‌ها متخصص برگردون به چلسی هستند!
چهارشنبه 25 فروردين 1400 - 10:04:53
آریا جوان - مهدی طارمی موفق شد در دقیقه آخر بازی چلسی و پورتو، روی یک ضربه‌ی برگردون دروازه‌ی مندی، گلر چلسی را باز کند و خودی نشان دهد.
فوتبالی: مهدی طارمی موفق شد در دقیقه آخر بازی چلسی و پورتو، روی یک ضربه‌ی برگردون دروازه‌ی مندی، گلر چلسی را باز کند و خودی نشان دهد. طارمی در حالی گلزنی کرد که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود و کونسیچائو، سرمربی پورتو، به او به طور فیکس و ثابت بازی نداده بود، مسئله‌ای که قطعا باعث پشیمانی او خواهد شد.
مهدی طارمی اولین بازیکن ایرانی نیست که به چلسی گلزنی می‌کند. در واقع طارمی پس از علی دایی و علیرضا جهانبخش، سومین بازیکن ایرانی است که دروازه چلسی را باز می‌کند. البته طارمی اولین بازیکن ایرانی است که در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است اما مهدی اولین بازیکن ایرانی نیست که به چلسی برگردون می‌زند!
در واقع علیرضا جهانبخش هم قبلا به چلسی برگردون زده بود و او این کار را در لیگ برتر انگلیس انجام داده بود و خیلی هم مورد تعریف و تمجید قرار گرفته بود و اکنون مهدی طارمی هم با گل زیبای خود مورد تمجید قرار گرفته است. در واقع به نظر می‌رسد که بازیکنان ایرانی توانایی خاصی در زدن گل و زدن قیچی برگردون به چلسی دارند!
مهدی طارمی در کانون توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است و این گل در فوتبال او بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/626102/ایرانی‌ها-متخصص-برگردون-به-چلسی-هستند!
بستن   چاپ