آریا جوان
محسن رضایی: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهم
شنبه 8 خرداد 1400 - 20:35:44
آریا جوان - مهر / نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت.
محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در تلویزیون گفت: رویکرد دولت بنده، عملیاتی و اقدامی خواهد بود؛ بنابراین اسم دولتم نیز «دولت اقدام و تحول» است.
وی افزود: ما تصمیم‌گیری در اتاق‌های دربسته و از پشت پنجره را کنار می‌گذاریم.
رضایی با بیان اینکه باید به سابقه و کارنامه افراد توجه کرد چرا که در غیر این صورت وعده‌ها و شعارها قابل راستی‌آزمایی نیستند، گفت: من در جنگ سه بار نزدیک بود اسیر شوم. آیا خون رئیس‌جمهور و وزرا از خون مردم و قاسم سلیمانی رنگین‌تر است که به بهانه کرونا درها را می‌بندند و مردم را با مشکلات عدیده رها می‌کنند.
این نامزد انتخابات خاطرنشان کرد: دولت ما، میدانی خواهد بود، میدانی که برای دیپلماسی تا خانه‌های مردم برنامه دارد.
رضایی درباره برنامه‌های اعطای یارانه 450 هزار تومان گفت: منظور من از یارانه 450 هزار تومان کل یارانه‌های مردم از یارانه‌های گذشته تا یارانه‌های فعلی است.
وی ادامه داد: این یارانه‌ها از دو صرفه جویی به‌دست می‌آید، یکی صرفه‌جویی از یارانه‌هایی که ثروتمندان از گاز، بنزین، آب و برق دریافت می‌کنند، که ما آن را قطع می‌کنیم. در کنار این، ارزهای 4200 تومانی که به واسطه گران می‌رسد تا نهاده‌هایی را بخرند، اما با قیمت دلار 20 هزار تومان به مردم می‌فروشند، ما با مکانیزم‌هایی که بعداً اعلام می‌کنم این پولی که واسطه گران می‌خورند را آزاد می‌کنیم لذا یارانه 450 هزار تومانی بر این اساس است و قیمت‌ها هم تغییر نمی‌کند و هیچ هزینه جدیدی هم به دولت تحمیل نمی‌شود.
رضایی بابیان اینکه برای بانوان برنامه دارد، گفت: در هیئت دولت ما حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت. در کسب و کارها به بانوان امکانات می‌دهیم تا بتوانند تولید و درآمد داشته باشند و بار معیشت خانه را کاهش دهند.
وی ادامه داد: ما خانه داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه دار خواهیم گذاشت، یکی تربیت فرزند و دیگر مسئله بهداشت و سلامت خانواده تا با شیوع یک بیماری از وزارت بهداشت تا خانواده‌ها دست و پای خود را گم نکنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/658925/محسن-رضایی--به-زنان-خانه‌دار-حقوق-می‌دهم
بستن   چاپ