آریا جوان
شجاعی برهان در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی مرکزی: شفافیت در کسب و کار مهمترین راهبرد اقتصادی کشور است
شنبه 8 خرداد 1400 - 23:43:52
وزارت رفاه
آریا جوان - مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت در ماموریت‌ها و امور تکلیفی کسب و کار و مانع‌زدایی از مهمترین راهبردهای اقتصادی کشور است که این وزارتخانه نیز انجام آن را در راس امور قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی سید ضیاالدین شجاعی برهان در آیین معرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک، افزود: مشکلات و موانع دست و پاگیر باید از تاریک‌خانه‌ها بیرون کشیده شوند و با کمک کارشناسان و فرهیختگان برای گره‌گشایی از مشکلات و تسهیل امور چاره‌اندیشی شود.
وی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شاکله مدیریتی خود به افزایش بهره‌وری از طریق توجه به جوان‌گرایی برنامه‌ریزی کرده و این مهم با جدیت در ابعاد مختلف دنبال می‌شود چرا که ایده‌های نو و نشاط و خلاقیت در کار اهمیت زیادی دارد.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان مرکزی از قطب‌های مهم تولید و اقتصاد کشور است که نه تنها در ابعاد صنعتی و کارگری بلکه در سایر بخش‌ها نیز مزیت‌های برجسته‌ای دارد و به عنوان دیار فرهنگی و نخبگان شهرت یافته است.
شجاعی برهان اظهار داشت: در شرایط کنونی اقتصادی استان مرکزی با جمعیت کارگری قابل ملاحظه باید نگاه‌ ویژه‌ای بر روی مسایل حوزه کسب و کار داشته باشد و با استفاده از همه امکانات و نظارت و رصد مستمر بکوشد تا معضلات به حداقل رسیده و رونق در تولید و کسب و کار حفظ و ارتقا یابد.
وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به‌عنوان یک تکلیف در اولویت باشد و هرآنچه مقدور است برای گره‌گشایی از مشکلات مردم وقت و انرژی گذاشته شود.
در این نشست از زحمات «محمدتقی آبایی هزاوه» مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تقدیر و «بهزاد سام‌دلیری» به‌عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/659172/شجاعی-برهان-در-مراسم-معارفه-مدیرکل-تعاون،-کار-ور-فاه-اجتماعی-مرکزی--شفافیت-در-کسب-و-کار-مهمترین-راهبرد-اقتصادی-کشور-است
بستن   چاپ