آریا جوان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: فرهنگ کار نقش بنیادی و زیربنایی در ارتقای سطح پویایی جوامع دارد
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 23:54:30
وزارت رفاه
آریا جوان - رئیس و اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان سمنان با اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان، با اشاره به حادثه دردناک جان باختن دو تن از معدنکاران سخت کوش و زحمت کش زغال سنگ البرز شرقی، در منطقه طزره شهرستان دامغان، ضمن همدردی با جامعه کارگری، کار را بخش اساسی زندگی دانست و افزود: کار یکی از عوامل تولید است که تمام فعالیت‌های اقتصادی انسان، اعم از فکری و یدی، تخصصی و غیرتخصصی برای تولید ثروت را در بر می‌گیرد.
وی حمایت و صیانت از حقوق کارگران را از جمله وظایف اصلی این اداره کل دانست و گفت: فرهنگ کار به عنوان شیوه زندگی نقش بنیادی و زیربنایی در ارتقای سطح پویایی جوامع دارد. زمانی که فرهنگ کار نهادینه شود کار به عنوان یک ارزش تلقی می‌شود و همه افراد جامعه در سطوح مختلف کارکردن را مسیر توسعه موزون جامعه می‌دانند و از طریق درست کار کردن به توسعه اقتصادی کمک می‌نمایند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: تلاش کردیم که با گروه های موثر جامعه کارگری که در این حوزه فعال هستند، به منظور حل و فصل چالش های جامعه کارگری، با مشارکت کارگران و کارفرمایان نشست های متعددی داشته باشیم.
در ادامه غنیان با توجه به مشکلات و خواسته هایی که از سوی اعضاء عنوان شد، گفت: با مجادله های بی منطق و بی حاصل راه به جایی نمی بریم، با استفاده از خردجمعی، تعامل و حکمرانی باید مشکلات را از پیش رو برداشت و با حل منازعات به سوی زندگی بهتر و پیشرفت گام برداشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/660538/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سمنان--فرهنگ-کار-نقش-بنیادی-و-زیربنایی-در-ارتقای-سطح-پویایی-جوامع-دارد
بستن   چاپ