آریا جوان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: شفافیت یکی از ابزارهای مهم افزایش کارآمدی و تحقق نظارت مردم است
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 23:54:42
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در مراسم تقدیر مدیرعامل سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که شفافیت همواره سیاست اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده است، تصریح کرد: شفافیت یکی از ابزارهای مهم برای افزایش کارآمدی و تحقق نظارت مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در دیدار مدیر روابط عمومی و کارکنان شرکت سیمان ایلام با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها جریان اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند، گفت: پاسخگویی مستمر به مخاطبان و کاهش فاصله میان مردم و مدیران کارکرد مهم و اصلی روابط عمومی در هر دستگاهی است .
وی تصریح کرد: مسئولین روابط عمومی باید ضمن این که نگاه توسعه یافته ای داشته باشند، در هر شرایطی پاسخگوی مخاطبان باشند .
شیرخانی اظهار داشت: روابط عمومی منعکس کننده فعالیت های دستگاه خود و زبان گویای مردم و جامعه هدف این اداره کل است .
وی ا دامه داد: با تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه شفافیت گام های بلندی در وزرات کار تاکنون برداشته شده که بسیار شایسته و بارز بوده و کمتر نظیر آن دیده شده است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: وزیر کار معتقد است مدیران این وزارتخانه باید خود را در یک اتاق شیشه‌ای ببینند که همواره با نظارت مردمی و رسانه‌ای مواجه هستند تا علاوه بر افزایش بهره‌وری و بازدهی کاری زمینه فسادهای مختلف اداری و مدیریتی نیز از میان برداشته شود و این سامانه گام بزرگی در جهت تحقق این وعده بر می‌دارد که در این میان روابط عمومی ها در انتشار و اطلاع رسانی اقدامات وزارت کار نقش بی نظیری داشتند .
عزیزی مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان نیز گفت: روابط عمومی هنر، مدیریت و علم است و روابط عمومی به عنوان بازوی مشاوره ای مدیریت محسوب می شود .
وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها گوش شنوا و چشم بینا به منظور تعامل دو سویه در بین مردم و سازمانها به شمار می‌روند .
در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی سارانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل و قدردانی شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/660539/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--شفافیت-یکی-از-ابزارهای-مهم-افزایش-کارآمدی-و-تحقق-نظارت-مردم-است
بستن   چاپ