آریا جوان
مدیر کل تعاون،کار و فاه اجتماعی همدان: مهارت آموزی و مهار تفکر مدرک گرایی حلقه گمشده و مقدمه ایجاد کسب و کار است
سه شنبه 11 خرداد 1400 - 17:07:20
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر لزوم توجه به مهارت افزایی در جامعه، اظهار کرد: مهارت آموزی و مهار تفکر مدرک گرایی حلقه گمشده و مقدمه ایجاد کسب و کار است و تحقق این مهم نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کمیته آموزش در صنایع گفت: آموزش کلید واژه توسعه است و باید برای ارتقای آن تمام توان خود را بگذاریم.
احمد توصیفیان با اشاره به این که باور به توانمندی‌ها، منابع و امکانات داخلی و نهادینه سازی فرهنگ مهارت محوری در جامعه از موضوعات مهم پیشرفت اقتصادی در کشور و استان است، گفت: با گسترش برنامه های آموزشی برای جامعه هدف به ویژه جوانان و همچنین زنان خانه دار با توجه به استعدادها ، قابلیت ها و فرصت های شغلی هرمنطقه و همچنین در بنگاه ها ضمن تثبیت موقعیت شغلی کارگران، گام موثری برای ارتقای سطح کمی و کیفی تولید ایرانی برداشته خواهد شد.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به این که دین مبین اسلام بر اهمیت کار یدی و مهارتی جامعه نیز تاکید دارد و به معیشت خانواده ها کمک می کند، گفت: یکی از دغدغه های بزرگ همه خانواده و مسئولان بحث مهارت آموزی و اشتغال فارغ التحصیلان است که با اجرای موفق الگوی آموزش تولید، بازاریابی و فروش شاهد رونق کسب و کار در فضای کشور خواهیم بود که با ایجاد انگیزه ای مضاعف رشد تولیدکالای ایرانی را به همراه می آورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/661059/مدیر-کل-تعاون،کار-و-فاه-اجتماعی-همدان--مهارت-آموزی-و-مهار-تفکر-مدرک-گرایی-حلقه-گمشده-و-مقدمه-ایجاد-کسب-و-کار-است
بستن   چاپ