آریا جوان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توجه به تولید مبتنی بر بازار است
سه شنبه 11 خرداد 1400 - 17:08:34
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، را توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، سید حفیظ الله فاضلی در راستای بررسی مسایل و رفع مشکلات مراکز تولیدی و کشاورزی همچنین پیگیری و نظارت بر انجام مصوبات کمیسیون کارگری در سطح محیط‌های کارگری به شهرستان اردل عزیمت کرد.
وی پس از دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان از برخی کارگاهها بازدید و با کارگران شاغل در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان از نزدیک به گفت وگو پرداخت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از جذب 32میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان اردل خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت صنعتی، کشاورزی و دامداری بودن این منطقه حضور میدانی خود جهت بررسی کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف را امری الزامی و هدف اصلی این سفر دانست .
فاضلی مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، را توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار و توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام دانست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته 350میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اردل نیز جذب شد .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.javanannews.ir/fa/News/661061/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-چهارمحال-وبختیاری--مهمترین-ویژگی-طرح-ملی-توسعه-مشاغل-خانگی-توجه-به-تولید-مبتنی-بر-بازار-است
بستن   چاپ