آریا جوان
واکنش روبرتو کارلوس به رئالی شدن ام‌باپه
يکشنبه 23 خرداد 1400 - 07:11:49
آریا جوان - طرفداری / روبرتو کارلوس که یکی از سفیران رئال مادرید است، اعلام کرد که فلورنتینو پرز و سرخیو راموس بار دیگر بر سر میز مذاکره می نشینند.
سرخیو راموس وارد هفته پایانی قراردادش با رئال مادرید شده و بعد از 30 ژوئن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد، اما هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است که روبرتو کارلوس معتقد است اوضاع تغییر خواهد کرد.
به نقل از مارکـا، دفاع چپ برزیلی سابق مادریدی ها در جریان مصاحبه با Onze Mondial گفت:
 راموس در حال حاضر ریکاوری می کند. کاملاً مطمئنم که گفتگویی میان او و رئیس باشگاه وجود خواهد داشت تا به توافق برسند. سرخیو چهره باشگاه است، یک بازیکن بزرگ که باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.
کیلیان ام باپه
من یکی از هواداران بزرگ او هستم. خیلی از او ممنونم که من را در تیم منتخب 11 نفره اش به عنوان دفاع چپ قرار داده است. او در دنیای فوتبال بازیکن بسیار مهمی است. صحبت های زیادی در مورد انتقال او به رئال مادرید وجود دارد، اما او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. فلسفه کاری ما اینطور است که منتظر خواست بازیکن بمانیم، و با بازیکنانی که با باشگاهی قرارداد دارند ارتباط برقرار نمی کنیم.
اقدام برای ارلینگ هالند به عنوان پلن B
او بازیکن بزرگی است، و خیلی از افراد او را نمی شناسند. طی دو سال اخیر او بازی به بازی و فصل به فصل در حال پیشرفت است. هالند بازیکنی بسیار با کیفیت است که هر باشگاهی در دنیا او را می خواهد.
بازگشت کارلو آنچلوتی
 خیلی خوشحالم که او برگشت. او رئال مادرید و بازیکنانش را خیلی خوب می شناسد. امضای قرارداد با چنین مربی ای راحت تر است. آرزوی ما این است که موفقیت های گذشته را تکرار کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/667647/واکنش-روبرتو-کارلوس-به-رئالی-شدن-ام‌باپه
بستن   چاپ