آریا جوان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد: اجرای مرحله سوم « طرح ملی توسعه‌ مشاغل خانگی» در آذربایجان شرقی
جمعه 28 خرداد 1400 - 01:47:11
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح ملی توسعه‌ مشاغل خانگی گفت: تاکنون 3531 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: سهمیه‌ آذربایجان شرقی در این طرح سه هزار نفر است که تاکنون 3531 نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده اند .
وی افزود؛ از این تعداد 643 نفر مرد و 2677 نفر زن هستند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم اجرای این طرح محدودیت هایی برای ثبت نام وجود داشت،خوشبختانه اکنون این مشکل بر طرف شده و اکنون تمامی علاقه مندان می توانند در این طرح ثبت نام کند.
فتحی با ارائه توضیحاتی پیرامون مراحل اجرای این طرح افزود: مرحله‌ اول این طرح به شناسایی و اولویت بندی افراد اختصاص داشته و مرحله‌ دوم مربوط به بحث توانمند سازی و آموزش افراد علاقمند بوده و مرحله‌ سوم به موضوع اتصال به بازار اختصاص داده شده است.
وی مهم ترین هدف از اجرای این طرح را حمایت از پیشران‌ها عنوان کرد و افزود: آموزش های مورد نیاز در حوزه های بسته بندی، بازاریابی، صادرات و... ارائه شده و از طریق سیستم ها و کانال های اطلاع رسانی محصولات تولیدی به کل کشور و کشور های هدف معرفی خواهد شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در کنار سایر نهاد ها در پیشبرد این طرح همراه ما بوده است.
وی توانمند سازی پیشران ها و راه اندازی فروشگاه های آنلاین را از مهم ترین برنامه ها عنوان کرد و افزود: در این خصوص وبینارهایی به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شده است و براساس تحقیقات به عمل آمده بعضی از مشاغل نیز به گونه ای هستند که پس از اتمام دوره های آموزشی دیگر نیازی به حمایت های بیشتر ندارند و خود افراد می‌توانند این مشاغل را ادامه دهند.
فتحی اظهار کرد: براساس اولویت بندی صورت گرفته تاکنون1200 نفر از متقاضیان، آموزش های لازم را دیده اند و این موضوع تا اتمام طرح ادامه خواهد داشت.
26 خرداد 1400 09:38
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی |
کد خبر : 240,985
کلیدواژه ها: حسین فتحی,مدیرکل تعاون،کار رو فاه اجتماعی آذربایجان شرقی,طرح ملی توسعه ی مشاغل خانگی,ثبت نام,سامانه مشاغل خانگی
نظرات بینندگان

http://www.javanannews.ir/fa/News/670631/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-آذربایجان-شرقی-خبر-داد--اجرای-مرحله-سوم-«-طرح-ملی-توسعه‌-مشاغل-خانگی»-در-آذربایجان-شرقی
بستن   چاپ