آریا جوان
ماجرای پیراهن 40 در جشن قهرمانی پرسپولیس
سه شنبه 1 تير 1400 - 08:12:09
آریا جوان - طرفداری / پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران با پیراهنی که عدد 40 روی آن نقش بسته بود به زمین آمدند.
شماره 40 بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی شب گذشته، تعجب خیلی ها را در پی داشت.
شماره 40، شماره قهرمانی های تاریخ پرسپولیس نیست و احتمالا مسئولان تدارکاتی پرسپولیس در این میان دچار یک اشتباه عجیب شدند، اشتباه عجیبی که با ترمیم مسئولان رسانه ای این تیم توجیه شد.
پرسپولیس 33 قهرمانی رسمی و 3 قهرمانی غیر رسمی در فوتبال ایران و عرصه بین المللی دارد ضمن این که 4 قهرمانی باقی مانده تا عدد 40 به عهده 4 جام باقی مانده گذاشته شده یعنی پرسپولیسی ها پیش بینی کرده اند هم در لیگ بیستم، هم جام حذفی جاری، هم سوپرجام 1400 و هم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.
البته این کار رسانه ای اشتباه مورد اشاره را توجیه کرده اما ای کاش مسئولان پرسپولیس چند عدد تخفیف می دادند و به گونه ای رفتار می کردند که عدد 40 را بگذارند برای وقتی که پرسپولیس چهلمین عنوان قهرمانی خود را به دست آورد، هر چند سرعت پرسپولیس در کسب جام در 5 سال گذشته زیاد بوده و این تیم در این مدت 9 جام به دست آورده اما ای کاش پرسپولیسی ها این پیراهن ها را برای زمانی که واقعا چهل قهرمانی را به دست آوردند نگه می داشتند.
مسئولان رسانه ای پرسپولیس سفسطه باز نیستند اما آنها هم مجبور شدند از فرمولی استفاده کنند که به هر حال به نوعی به عدد 40 بخورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/672423/ماجرای-پیراهن-40-در-جشن-قهرمانی-پرسپولیس
بستن   چاپ