آریا جوان
زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر مشخص شد
سه شنبه 1 تير 1400 - 08:13:22
آریا جوان - خبر ورزشی / رییس کمیته مسابقات گفت: به واسطه مکاتباتی که با فیفا انجام شد پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شرایط لیگ تغییر پیدا کرد و قبل از شروع لیگ قهرمانان، تیم‌ها می‌توانند با خیال راحت نقل و انتقالات را انجام بدهند و بعد از آن هم لیگ شروع می‌شود.
اظهارات رییس کمیته مسابقات، این ذهنیت را به وجود آورد که تاریخ نقل و انتقالات لیگ برتر که پیش‌تر تعیین شده بود تغییر کرده است در حالی که این چنین نیست و تیم‌ها از 23 مرداد تا 16 آبان فرصت خواهند داشت بازیکن جدید جذب کنند.
از آنجایی که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شهریور ماه برگزار می شود سه تیم ایرانی حاضر در این مسابقات می توانند بازیکنان جدید را به ترکیب اضافه کنند.
سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از شروع نقل و انتقالات مصوبه جذب بازیکن و مربی خارجی را به همه تیم‌های لیگ برتری ابلاغ کند. در این صورت سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم این فرصت را پیدا خواهند کرد که بازیکن جدید خارجی به ترکیب اضافه کنند.
فصل جدید بازی‌ها از دوم مهر آغاز می‌شود. همچنین فصل جدید فوتبال ایران پیش از فرا رسیدن دهه سوم مرداد ماه به پایان می رسد. لیگ برتر در دهه اول مرداد ماه به پایان می رسد و در دهه دوم مرداد ماه هم شاهد برگزاری دیدارهای پایانی جام حذفی خواهیم بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/672434/زمان-نقل‌وانتقالات-لیگ-برتر-مشخص-شد
بستن   چاپ