آریا جوان
سامسونگ انتشار مهم‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سری گلکسی S21 را آغاز کرد
پنجشنبه 3 تير 1400 - 02:32:32
آریا جوان - آخرین آپدیت منتشرشده برای سری گلکسی اس 21، مهم‌ترین مشکلات نرم‌افزاری از زمان عرضه‌ را برطرف می‌کند و اکنون کاربران این سری در ایالات متحده می‌توانند آن‌ را دریافت کنند.

به گزارش Sammobile ، سری گلکسی اس 21 اخیرا یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت کرده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از دارندگان گلکسی اس 21 ، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا با آن روبه‌رو شده بودند، تأخیر یا همان لگ دوربین و گرم شدن گوشی بود که با این آپدیت برطرف می‌شود. این به‌روزرسانی فعلاً فقط در ایالات متحده ارائه شده است. مقاله‌های مرتبط:
شایعه: گلکسی S21 FE تا قبل از سه‌ماهه‌ی آخر 2021 عرضه نخواهد شد فروش گوشی‌‌های هوشمند 5G سامسونگ به‌سرعت در حال رشد است
شماره‌ی ساخت به‌روزرسانی مذکور G99xUSQU4AUF5 است و طبق گفته‌ی سامسونگ، در این آپدیت حالت پرتره دوربین برای پرچم‌داران بهینه شده و تأخیر یا لگ دوربین که هنگام بزرگ‌نمایی ایجاد می‌شود، برطرف شده است. افزون‌ بر این امکان اسکن کد QR به برنامه گالری داخلی اضافه شده و ویژگی‌ جلوه‌های تماس ویدئویی بهبود یافته است. سامسونگ می‌گوید پس از نصب به‌روزرسانی دیگر نباید بیش‌ازحد دستگاه گرم شود؛ پس در مجموع این به‌روزرسانی بسیار مهم است و به‌محض انتشار باید آن را نصب کنید. از دیگر موارد موجود در آخرین آپدیت گلکسی اس 21، می‌توان به وصله‌ی امنیتی اشاره کرد که مربوط به ماه ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) است. برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس ضربه‌ زدن روی نسخه‌ی مذکور، آن را روی گوشی خود نصب کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/673483/سامسونگ-انتشار-مهم‌ترین-به‌روزرسانی-نرم‌افزاری-سری-گلکسی-S21-را-آغاز-کرد
بستن   چاپ