آریا جوان
دلیل انتخاب هیات‌مدیره جدید برای استقلال مشخص شد
پنجشنبه 3 تير 1400 - 04:15:49
آریا جوان - طرفداری / دلیل انتخاب هیئت مدیره جدید استقلال در فاصله یک ماه مانده به پایان دولت، مشخص شد.
مهدی عبدیان در پستی که در اینستاگرام منتشر کرده، کنایه زده است به وزیر ورزش که صندلی مدیرعاملی استقلال را معامله کرده و با پیشنهاد هیئت مدیره که می‌خواستند یک مدیرعامل جدید معرفی کنند مخالفت کرده است تا مددی همچنان در استقلال بماند. او از مهرداد بذرپاش اسم برده و گفته است که برای تیم مهرداد بذرپاش آرزوی موفقیت می کند.
ماجرا از این قرار است که شایعه شده است داریوش دلفانی و ملکیان را مهرداد بذرپاش به وزیر ورزش معرفی کرده است و گفته است که از این ها در هیئت مدیره جدید استقلال استفاده کند.
گویا منبع و منشا این شایعه هم یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال است و منابع خبری می‌گویند از زبان عضو جدید هیئت مدیره استقلال شنیده اند که با توصیه بذرپاش آنها به عضویت هیئت مدیره جدید استقلال درآمدند تا وقتی دولت جدید شروع به کار می کند دوباره هیئت مدیره استقلال تغییر نکند. برای خیلی ها این مسئله عجیب بود چرا در حالی که دولت یک ماه و یک هفته دیگر جای خودش را به دولت جدید می‌دهد، اعضای جدید هیئت مدیره تعیین شدند.
گویا عبدیان معتقد است که هماهنگی صورت گرفته است و و بذرپاش و دولت جدید احتمالاً پشت انتخاب اعضای جدید هستند. نظر عبدیان این است که وزیر بین آنها و مددی ترجیح داده است که مددی به عنوان مدیرعامل استقلال بماند.
همچنین شایعه شده است که کارگزار استقلال اعلام کرده بود که اگر مددی برکنار شود دیگر با استقلال همکاری نمی کند. یعنی یکی از شرط‌های کارگزار مدیرعامل بودن مددی در استقلال است. این شایعه بعد از ظهر به گوش می‌رسید اما الان عبدیان یک داستان جدید مطرح کرده است و آن هم این است که تیم جدیدی که در هیئت مدیره استقلال آمده‌اند افراد مهرداد بذرپاش هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/673641/دلیل-انتخاب-هیات‌مدیره-جدید-برای-استقلال-مشخص-شد
بستن   چاپ