آریا جوان
آغاز برنامه های شادستان 1400 در منطقه ٣
چهارشنبه 2 تير 1400 - 17:40:00
آریا جوان - برنامه شادستان 1400 همزمان با جشن های دهه کرامت به منظور افزایش روحیه شادی و نشاط در بین شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهرداری منطقه 3 تهران آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب با اشاره به اینکه این برنامه ها به صورت میدانی و مجازی اجرا خواهد شد، عنوان نمود برنامه‌های شادستان 1400همزمان با هفته ی کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با اجرای برنامه های شاد و متنوع، از جمله اجرای موسیقی، سرود، مولود خوانی، کتابخوانی، نورافشانی و...در میادین و اماکن مهم همچون میدان ونک، اختیاریه، شهرک فجر و مساجد منتخب اجرا شد.
معاون شهردار منطقه 3 با تاکید براینکه در برنامه های امسال تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، مساجد، پایگاه بسیج و شهروندان مشارکت فعال تری خواهند داشت افزود: کاروان های شادی، گروه های موسیقی، هنرهای نمایشی و عروسکی با برنامه ها و موسیقی های شاد هنری و سنتی و استفاده از عروسک های غول پیکر اقوام، نوستالژی و خاطره انگیز در سطح اماکن پرتردد همچون میادین، بوستان‌ها و... به حرکت در می آیند.
او بهره مندی از فضاهای مجازی را یکی از ابزارها و ظرفیت های مناسب و قابل دسترس عموم در دوران همه گیری ویروس کرونا عنوان و تصریح کرد: برنامه های سرگرم کننده جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از جمله کارگاه‌های آن لاین نقاشی، خطاطی، کاردستی و شیرینی پزی، موضوعات روانشناسی و مسابقات متنوع در زمینه کتابخوانی، نقاشی، داستان نویسی و دلنوشته با استفاده از شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.
کمالی نسب " شهر تهران" در1400را محور مورد توجه در بخش دیگری از برنامه های شادستان برشمرد و افزود : در پروژه ویدئویی "روایت تهران"، مجموعه مستندهای تهران، مجموعه تیزر داستانی " جان تو جان شهر" و جشنواره عکس تهران تلاش می شود به طبیعت، خیابان ها، جنبه های تاریخی، فرهنگی و هنری، شهری اقتصادی و جامعه شناسی پایتخت پرداخته شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/673799/آغاز-برنامه-های-شادستان-1400-در-منطقه-٣
بستن   چاپ