آریا جوان
ضرورت استفاده از ظرفیت آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در جهت توسعه تعاونی ها
پنجشنبه 3 تير 1400 - 04:52:00
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی در جهت تقویت، توسعه و توانمندسازی تعاونی ها ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، " هادی ابراهیمی"در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این آموزش‌ها علاوه بر تربیت نیروی کار مورد نیاز بخش‌های مختلف تعاون، از طریق بستر سازی به حل مشکل بیکاری نیز کمک می کند .
وی اظهار داشت: در اجرای قانون "حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان"و به منظور توسعه اقتصاد دانش محور، تقویت و توسعه تعاونی های نوآور و توانمندسازی تعاونی های حمایت محور و با هدف استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های مراکز فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه همکاری در حال اجراست که به زودی بین این دو دستگاه منعقد می شود .
ابراهیمی، استفاده از تمامی ظرفیت ها، دانش، منابع و امکانات موجود طرفین تفاهم نامه به منظور حمایت از تعاونی ها در راستای بسترسازی برای توسعه کسب و کارهای تعاونی، حمایت از ایجاد مراکز نوآوری و تعاونی های دانش بنیان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و کمک به تجاری سازی طرح های نوآورانه تعاونی ها را از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه ذکر کرد .
وی خواستار هدف دهی مهارت ها توسط مراکز فنی و حرفه ای به سمت و سوی تشکیل تعاونی ها شد .
2 تیر 1400 12:12
کد خبر : 241,352
کلیدواژه ها: توسعه و توانمندسازی تعاونی ها از طریق آموزش های مهارتی,حمایت از ایجاد مراکز نوآوری و تعاونی های دانش بنیان,کمک به تجاری سازی طرح های نوآورانه تعاونی
نظرات بینندگان

http://www.javanannews.ir/fa/News/673809/ضرورت-استفاده-از-ظرفیت-آموزش-های-مهارتی-فنی-و-حرفه-ای-در-جهت-توسعه-تعاونی-ها
بستن   چاپ