آریا جوان
نماینده مجلس: وزارت کشور شیرینی انتخابات را کم کرد
سه شنبه 8 تير 1400 - 04:51:44
آریا جوان - دیده‌بان ایران / عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با وجود همه سوء مدیریت‌ها و مشکلات معیشتی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد بودیم.
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت:‌با وجود سوء مدیریت‌ها و مشکلات معیشتی مردم با حضور در انتخابات 28 خرداد حمایت خود از نظام و در صحنه حاضر بودنشان را نشان دادند.
وی افزود: مردم به وظیفه خود عمل کردند و از این پس نوبت مسؤولان در سطح ملی و همچنین پارلمان‌های محلی است تا در جهت کاهش مشکلات مردم اقدام کنند.
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم به خاطر سوء مدیریت‌ها سفره‌هایشان کوچک شده و دیگر نباید این وضعیت ادامه پیدا کند و باید اقدامات لازم برای ایجاد گشایش‌های اقتصادی در کشور انجام شود.
یوسفی خاطرنشان کرد: متأسفانه سوء مدیریت‌ها در بحث اجرای انتخابات شیرینی آن را کم کرد و ما شاهد عملکرد ضعیف وزارت کشور در این موضوع بودیم.
وی افزود: به عنوان مثال در استان خوزستان که در مورد انتخابات شوراها که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شد و بنا بود در نیمی از شعب این استان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار شود بخشی از کارت‌های الکترونیکی مربوط به انتخابات ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه و پس از گذشت 7 ساعت از آغاز زمان انتخابات به شعب تحویل داده شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در بحث شمارش آراء هم این کار بین 5 روز تا یک هفته در مورد انتخابات شوراها به طول انجامید که همه این‌ها از سوء مدیریت در اجرای انتخابات حکایت دارد.
وی افزود: ما در مجلس به طور جد پیگیر این موضوع خواهیم بود و مسأله مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/676656/نماینده-مجلس--وزارت-کشور-شیرینی-انتخابات-را-کم-کرد
بستن   چاپ