آریا جوان
639 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه واگذار شده است
سه شنبه 22 تير 1400 - 17:40:20
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری 31 واحد مسکونی به خانوارهای دارای 2 معلول این استان در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: در سال گذشته، 639 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، فرحناز محمدی روز سه‌شنبه در حاشیه عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی با حضور مسئولین ارشد استان و مدیران عضو شورای هماهنگی انجام گرفت، در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 22 تا 28 تیر هفته بهزیستی است، اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در استان برگزار خواهد شد که با عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا شروع کردیم و امیداوریم در مسیر خدمت گزاری به جامعه هدف، دعای خیر شهدا همیشه همراه ما باشد .
وی با اشاره به شعار هفته بهزیستی «گام دوم انقلاب، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده» افزود: مراسم واگذاری واحدهای مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با واگذاری 2 هزار و 57 واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور مسوولان ارشد کشوری برگزار خواهد شد .
محمدی همچنین یکی از برنامه های مهم هفته بهزیستی در استان کرمانشاه را رونمایی از سامانه رصد آسیب اجتماعی اعلام کرد و یادآور شد: برگزاری رشته‌های مختلف ورزشی ویژه معلولان را نیز در این هفته داریم .
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 67 هزار خانوار ریزپوشش بهزیستی این استان هستند، گفت:، از این تعداد، 35 هزار خانوار مستمری بگیر هستند .
فرحناز محمدی تأکید کرد: بهزیستی استان کرمانشاه سال گذشته 639 واحد مسکونی با کمک سایر ارگان ها و نهادها ساخته و به مددجویان زیرپوشش دارای فرزند معلول اهدا کرد در حالیکه 137 واحد مسکونی تعهد داشت یعنی پنج برابر تعهد خود را اجرایی کردیم .
وی همچنین از اشتغالزایی 360 نفر از مددجویان در سال 99 خبر داد و افزود: در بحث اشتغال مددجویان زیرپوشش بهزیستی علاوه بر توانمند سازی، بیشترین هدف ما تامین سلامت روح و روان و جامعه پذیر کردن این افراد است .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
22 تیر 1400 12:55
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 242,388
کلیدواژه ها: فرحناز محمدی,هفته بهزیستی,غبارروبی مزار شهدا در کرمانشاه
نظرات بینندگان

http://www.javanannews.ir/fa/News/684676/639-واحد-مسکونی-مددجویان-زیرپوشش-بهزیستی-کرمانشاه-واگذار-شده-است
بستن   چاپ