آریا جوان
رزرو آنلاین تفریحات کیش با تخفیف
سه شنبه 29 تير 1400 - 19:38:25
آریا جوان - جزیره زیبای کیش در ایران یکی از قطب‌های گردشگری می­‌باشد که هر ساله در تمامی فصول، گردشگران ایرانی و خارجی برای گشت و گذار و دیدن مناطق دیدنی منحصربه‌فرد به آنجا می روند.
سرگرمی­‌ها و انواع تفریحات کیش یکی از مهمترین دلایلی است که گردشگران به این جزیره می­‌ر‌وند. تنوع و کیفیت تفریحات کیش بسیار بالا می­باشد مانند غواصی، پاراسل، سافاری، جنگ­‌های شبانه، کشتی­‌های تفریحی و… شما می­‌توانید با توجه به بودجه، مدت اقامت در کیش، اولویت­‌های تفریحی و علاقه، از هر یک از تفریحات آبی و غیرآبی کیش لذت ببرید. رزرو آنلاین تفریحات کیش راحت­‌ترین روش انتخاب می‌­باشد زیرا زمان کمی را از شما می­‌گیرد و علاوه بر بهره­‌مندی از تخفیفاتی که برخی سایت­‌ها به گردشگران می‌­دهند از طریق سایت می­‌توانید اطلاعات خوبی را درباره تفریحات موردنظر خود بدست آورید.
جنگ ‌ ­های شبانه کیش
جنگ­‌های شبانه کیش از جمله تفریحات کیش و سرگرمی­‌های غیرآبی کیش می­‌باشد این جنگ‌­های شبانه بسیار مفرح و شادی آفرین هستند که خاطرات شیرینی را برای مهمانان ایجاد می­‌کنند. منظور از جنگ شبانه، اجرای زنده تئاتر با محتوی طنز و حضور کمدین‌های مشهور به همراه موسیقی و مسابقه و دیگر آیتم­‌ها می‌­باشد. این نوع از تفریحات کیش با استقبال خوب گردشگران روبرو می­‌شود مانند جنگ بابک شو، جنگ ایرانیا، جنگ ستارگان رنگارنگ و… است. برای حضور در جنگ­‌های شبانه کیش و دیدن نمایش‌­ها می‌­توانید به روش آنلاین روز مورد نظر خود را انتخاب و نوبت خود را رزرو کنید. لازم به ذکر است که بدلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌­های بهداشتی از تمامی ظرفیت­‌های سالن استفاده نمی‌­کنند.
کشتی­ ‌ های تفریحی کیش
کشتی‌­های تفریحی کیش یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات کیش از سوی مهمانان ایرانی و خارجی است. یکی از بزرگ‌ترین کشتی­‌های تفریحی در جزیره کیش که برای سانس‌­های شبانه مسافران در نظر گرفته شده کشتی اوستا می­‌باشد. پذیرایی شام، موسیقی زنده و جنگ­‌های شبانه از جمله خدمات این کشتی است. کشتی تفریحی آرتمیس با طول 30متر و عرض 10متر در دو طبقه با اجرای برنامه شاد، پذیرایی شام، گشت دو ساعته، کافی شاپ و خدمات عکاسی لحظات ماندگاری را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد. چندین مورد دیگر از کشتی‌­های تفریحی کیش وجود دارند که برخی از لحاظ خدمات کمتر و برخی لوکس و مدرن­‌تر هستند که شما می‌­توانید با قیمت­‌های مختلف بلیط آنها را تهیه و سفر خوبی را تجربه کنید.
سافاری در کیش
اگر برای سفر به کیش برنامه­ ریزی کرده­‌اید یکی از بهترین تفریحات کیش که توصیه می‌­شود آن را از دست ندهید سافاری در کیش می‌باشد. سافاری یک ورزش گردشگری می­‌باشد که در کشور ما به خصوص در بین جوانان با استقبال خوبی روب­رو است. ناگفته نماند که سافاری انواع مختلفی دارد که همگی جذاب هستند و به صورت زمینی و در دل طبیعت انجام می­‌شود. سافاری در کیش امکانات متنوعی دارد شما می‌­توانید با خودروهای آفرود رانندگی خارج از جاده را تجربه کنید، بانجی شوتینگ از تفریحات بسیار مهیج که در آن از زمین به سمت آسمان با کش مخصوص و موتور در زاویه عمودی کشیده و پرتاب می‌­شوید، زورب بال که درون یک توپ می‌­روید که داخل آن یک توپ کوچک‌تر وجود دارد و شما باید وارد آن شوید و این دو توپ با طناب‌­هایی به یکدیگر وصل هستند سپس در یک شیب ملایم رها می­‌شوید، شترسواری، کارتینگ و آیتم‌­های دیگر که شما می‌­توانید از سایت­‌های معتبر با تخفیف بلیط مورد نظر را برای هریک از تفریحات کیش که دوست داشتید رزرو نمایید.
تفریحات آبی کیش

آریا جوان


کیش از جمله مقاصد گردشگری می­‌باشد که آیتم­‌های زیادی برای تفریح و گشت و گذار دارد که تفریحات آبی کیش بخش از تفریحات کیش می‌­باشد که علاق­مندان زیادی دارد. اگر به تفریحات آبی علاقمند هستید جزیره کیش انتخاب­‌های مهیجی را در اختیارتان قرار می­‌دهد مانند فلای بورد کیش که از ورزش­‌های مهیج آبی بوده که می‌­توانید درون و بیرون آب حرکت کنید؛ بنانا یکی دیگر از ورزش­‌های هیجان­انگیز که شما بر روی تیوب موزی شکلی سوار شده و با طناب­‌های مخصوص به یک قایق تندرو وصل شده و با سرعت روی دریا کشیده یا سر داده می­‌شوید؛ پاراسل، اسکی روی آب، جت اسکی، شاتل سواری و… از دیگر تفریحات آبی کیش هستند که با توجه به مساعد بودن شرایط جوی هوا می­‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
تفریحات دریایی کیش
رزرو بلیط آنلاین توسط برخی سایت­‌ها با تخفیف به متقاضیان ارائه می‌­شود. این سایت­‌ها با حذف واسطه‌­ها باعث صرفه­ جویی در هزینه­‌ها می­‌شوند و شما می­‌توانید با خرید آنلاین بلیط تفریحات کیش از قبیل تفریحات دریایی کیش، سافاری، غواصی، اجاره خودرو و… از این امتیاز بهره‌­مند شوید. از جمله تفریحات دریایی کیش می­‌توان به اسکوتر زیر دریایی اشاره کرد با این وسیله می­‌توانید به زیر دریا رفته و موجودات دریایی را مشاهده و لمس کنید البته از لحاظ جسمانی نباید مشکل خاصی از قبیل باردار بودن، ناراحتی قلبی، مشکلات تنفسی، فشار خون بالا داشته باشید. کایاک سواری، اجاره کشتی­‌های تفریحی، قایق سواری، پارک آبی کیش، شاتل سواری و… از دیگر تفریحات دریایی شما در کیش می‌­باشد. همچنین با پرداخت هزینه بیشتر می­‌توانید از لحظات شاد خود عکس یا فیلم تهیه نمایید.
رستوران ‌ ­های موزیک زنده کیش
زمانی که مسافران به کیش سفر می‌­کنند به دنبال رستورانی هستند که از غذای سالم، خوش ­طعم و باکیفیت برخوردار باشد. منوی غذایی متنوع، فضای مناسب، اجرای موسیقی زنده که تأثیر زیادی در محبوبیت رستوران دارد، رعایت بهداشت از دیگر فاکتورهایی می‌باشد که در انتخاب افراد تأثیرگذار می­‌باشد. بطور کل رفتن به رستوران­‌های موزیک زنده کیش یکی دیگر از تفریحات کیش محسوب می­‌شود که مسافران زیادی را به سمت خود می‌­کشاند شاید سفر به کیش بدون رفتن به این‌گونه رستوران­‌ها کامل نشود. مانند رستوران بوم لانژ، رستوران میرمهنا، رستوران کوه نور و… که هر کدام از لحاظ فضای داخلی، نورپردازی، وسعت، تنوع غذایی و قیمت متفاوت هستند. شما می‌­توانید از طریق اینترنت مشخصات و خدمات ارائه شده هر یک از مکان­‌ها را دریافت کنید و به صورت آنلاین بلیط خود را رزرو کنید.
غواصی در کیش
آیا تجربه غواصی در کیش را دارید؟ بی­‌شک یکی از هیجان ­انگیزترین و لذت­‌بخش‌­ترین خاطراتی که شما می‌­توانید برای خود ثبت کنید غواصی کردن در سواحل مخصوص کیش می­‌باشد. باید گفت با وجود مربیان حرفه‌­ای در کنار شما لازم نیست که حتماً شناگر حرفه­‌ای باشید زیرا آموزش لازم به شما داده می­‌شود. همچنین هزینه غواصی در کیش با توجه به نوع غواصی و خدماتی که انتخاب می‌­کنید مانند غواصی VIP، اسکوتر زیر دریایی، اسنورکلینگ و… متفاوت است. غواصی در سایت‌­های مختلف کیش نه تنها جزو تفریحات کیش محسوب می­‌شود بلکه شگفتی‌­های این جهان را که در زیر آب قرار گرفته است را به ما نشان می‌­دهد دیدن مناطق بکر، زیست­ گونه‌­های مختلف آبزیان، لاک پشت­‌های عظیم­‌الجسته و… را می­‌توانید در تفریحات آبی خود در کیش تجربه کنید و آن را به دوستانتان توصیه کنید.
بهترین سایت برای خرید و رزرو تفریحات کیش کجاست؟

آریا جوان


اگر قصد گردشگری در کیش را دارید و می‌­خواهید از تفریحات کیش اعم از سرگرمی‌­های آبی و غیرآبی با تخفیف و بدون تفاوت در کیفیت برخوردار شوید می­‌توانید به سایت Kishtak.com مراجعه نمایید. سایت کیش تک یکی از بهترین و معتبرترین سایت­‌های مربوط به خرید و رزرو بلیط تفریحات کیش باتخفیف و به صورت آنلاین می­‌باشد شما می­‌توانید جهت اطلاع از تمامی خدمات ارائه شده در سایت کیش تک اعم از چگونگی رزرو بلیط، شرایط کنسلی، معرفی رستوران­‌های موزیک زنده، قیمت­‌ها و… به سایت مربوطه بروید. همچنین برای گرفتن راهنمای رزرو و تفریحات می­‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده می‌­توانید خدماتی مانند ماساژ تایلندی، سوئدی، سنگ داغ، ماساژ صورت، ماساژ پا، اجاره موتور و… را درخواست کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/688287/رزرو-آنلاین-تفریحات-کیش-با-تخفیف
بستن   چاپ