آریا جوان
تصاویر رندر گلکسی زد فلیپ 3 طراحی جدید بلندگوی آن را نشان می‌دهد
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 16:50:02
آریا جوان - طبق تازه‌ترین اخبار، تصاویر رندر گلکسی زد فلیپ 3 نشان می‌دهد که بلندگوی گوشی در بالا، به‌جای یک روزنه از سه روزنه بهره می‌برد.

انتظار برای رونمایی گلکسی زد فلیپ 3 تقریباً به پایان رسیده و گزارش‌ها و شایعات اخیر، پیش‌نمایشی از این گوشی به ما نشان داده است. اکنون که فقط چند هفته به رویداد گلکسی آنپکد باقی‌ مانده، تصاویر رندری از گلکسی زد فلیپ 3 از طریق WinFuture منتشر شده است. به گزارش Sammobile ، این بار گلکسی زد فلیپ 3 با رنگ سیاه به ‌تصویر کشیده شده است؛ البته گفته می‌شود این گوشی تاشو حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد. به‌ غیر از رنگ‌های گوشی، تصاویر رندر ارائه‌شده برخی از مشخصات طراحی را که قبلاً دیده بودیم، تأیید می‌کند.

آریا جوان

مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ 3
مقاله‌های مرتبط:
مشخصات احتمالی دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی Z فولد 3 منتشر شد سامسونگ S Pen مخصوصی برای گلکسی زد فولد 3 ساخته است
گلکسی زد فلیپ 3 نه‌تنها از نظر طراحی به‌روز شده است؛ بلکه قدرت آن از مدل قبلی بیشتر خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این گوشی به صفحه‌نمایش 120 هرتز مجهز شده است که اجازه می‌دهد انیمیشن‌ها در سراسر رابط کاربری نرم و روان باشند و برخی بازی‌های موبایل با سرعت 120 فریم در ثانیه اجرا شوند. اگر اطلاعات قبل درست باشد، پردازش تمامی این موارد توسط تراشه‌ی اسنپدراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم انجام خواهد شد. احتمالا گلکسی زد فلیپ 3 حافظه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت خواهد داشت؛ اما فاقد درگاه کارت microSD خواهد بود.

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/692993/تصاویر-رندر-گلکسی-زد-فلیپ-3-طراحی-جدید-بلندگوی-آن-را-نشان-می‌دهد
بستن   چاپ