آریا جوان
اینتل احتمالا پردازنده‌های Alder Lake را در رویداد Innovation رونمایی خواهد کرد
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 09:33:58
آریا جوان - مدیرعامل اینتل به‌تازگی زمان برگزاری رویداد جدید «Intel InnovatiON» را اعلام و غیرمستقیم به پردازنده‌های نسل‌دوازدهمی این شرکت اشاره کرده است.

پت گلسینگر ، مدیرعامل اینتل، در وبکست جدید Intel Accelerate که به تغییر سبک نام‌گذاری فناوری تولید جدید این شرکت و محصولات احتمالی براساس لیتوگرافی جدید آن‌ها اختصاص داشت، اعلام کرد 27 و 28 اکتبر (5 و 6 آبان) رویدادی دیگر به نام «Intel InnovatiON» هم حضوری و هم مجازی در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. گلسینگر نحوه برگزاری این برنامه را «کاملا دومنظوره» توصیف و به‌وضوح به پوشش «تکنولوژی دوگانه (هیبریدی)» پردازنده‌های Alder Lake اشاره کرده است. در متن معرفی رسمی این اطلاعیه نوشته شده است: «خوشحالیم که اولین رویداد از سری Intel ON را با عنوان Intel Innovation معرفی کنیم. این برنامه 27 و 28 اکتبر حضوری و مجازی در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود. کنفرانس تکنیکال جدید ما روی آخرین دستاوردهای فناوری در زمینه هوش مصنوعی، 5G، کلاد، Edge و به‌طورکلی راهکارهای پی سی تمرکز خواهد کرد. برنامه‌های این رویداد عبارت‌اند از: آخرین اخبار درباره محصولات جدید تجربه گسترش‌یافته توسعه‌دهندگان تازه‌ترین نوآوری‌ها در اپلیکیشن‌ها شبکه‌سازی و ایجاد جوامع با ما در Intel Innovation همراه باشید و آماده باشید تا آینده را بسازیم.»

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/693353/اینتل-احتمالا-پردازنده‌های-Alder-Lake-را-در-رویداد-Innovation-رونمایی-خواهد-کرد
بستن   چاپ