آریا جوان
نگاهی به بازی ماندگار متیو مک‌کانهی در «میان‌ستاره‌ای»
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 23:39:17
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سلام سینما / متیو مک کانهی از آن بازیگرانی است که هرگز سعی نکرده ستاره و سلبریتی باشد اما هر نقش آفرینی اش نکته ویژه ای داشته که او را بدل به یکی از بازیگران محبوب هالیوود در نزد تماشاگران کرده است.
بازی او در «بازرس ویژه»، «ماد» و «باشگاه خریداران دالاس» از جمله بهترین و به یادماندنی‌ترین اجراهای او هستند. مک‌کانهی در هر فیلم یا سریال و در به تصویر کشیدن هر کاراکتری، ویژگی‌ها و خصلت‌های منحصر به‌فردی برای شخصیت طراحی می‌کند و آن را در جزییات بازی خود پیاده می‌کند. مثلا آدامس جویدنش در «باشگاه خریداران دالاس»، استایل اسلحه در دست گرفتن و جدیت‌اش در مقابله با قاچاقچیان در «کارآگاه حقیقی» به یادماندنی هستند و در این میان تنهایی و انزوای شخصیت «ماد» که در چهره و لحن کلامش نمود می‌یابد، تماشاگر را شیفته خود می‌کند.
کلا متیو مک‌کانهی از آن بازیگرانیست که تماشاگران را شیفته خود می‌کند. شیفته هر حرکت،‌هر دیالوگ و هر لبخند طعنه آمیز و سیگار در دست گرفتن و مهربانی یا قلدربازی هایش.
اما در این میان حضور او در «اینتراستلار» یا «میان‌ستاره‌ای» به یادماندنی‌ترین بازی کارنامه کاری‌اش است. همان نقشی که احتمالا تا سال‌های سال تماشاگران او را با آن به یاد می آورند.
در میان همه صحنه‌های حضور مک‌کانهی جلوی دوربین، سکانسی که از اولین بخش ماموریت خود برگشته و زمان در کره زمین چندین سال به جلو رفته، بسیار ویژه است. صحنه‌ای تکاندهنده با بازی معرکه مک‌کانهی.
این صحنه نه تنها صحنه منتخب کاربران سلام سینماست که احتمالا به یادماندنی ترین لحظه فیلم هم هست و البته مشهورترین سکانسی که کانهی تا به امروز بازی کرده است.
کافیست یک سرچ دم دستی کنید و ببینید که ویدیوهای این صحنه جز اولین گزینه هایی هست که مرتبط با فیلم «میان‌ستاره‌ای» و متیو مک‌کانهی آپلود شده‌اند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/693789/نگاهی-به-بازی-ماندگار-متیو-مک‌کانهی-در-«میان‌ستاره‌ای»
بستن   چاپ