آریا جوان
زارع فومنی: قشر خاکستری در رای‌آوری رئیسی نقش مهمی داشت
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 11:21:16
آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نظر جریان اصلاحات نسبت به عملکرد آقای رئیسی توضیح داد.
محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویکرد اصلاح طلبان نسبت به عملکرد دولت رئیسی بیان کرد: همانطور که می‌دانید من مسئول ستاد انتخاباتی اعتدالگرایان و اصلاح طلبان آقای رئیسی بودم، قطعا تعداد زیادی از دوستان اصلاح طلب را دیدم که در این ستاد کمک کردند و به علت اینکه اعلام کردند مستقل هستند برخی از اصلاح طلبان به او رای دادند و برای انتخاب او کمک کردند تا بتواند رای بیاورد.
او ادامه داد: با توجه به توقعی که دوستان دارند این است که رئیسی بتواند برای مردم کار کند و مشکلات معیشت و اقتصاد مردم را حل کند و کشور به جای خوبی برسد؛ قطعا آقای رئیسی تا الان فرد اصلاح طلبی را در پست‌ها قرار نداده، اما سعی کرده از افرادی استفاده کند که دیدگاه‌شان نسبت به مسائل مختلف بازتر است. او تلاش دارد که همه مردم از عملکرد او رضایت داشته باشند.
وی نظر جریان اصلاحات درباره دولت سیزدهم را اینگونه تشریح کرد که نظر مجموعه ما در سراسر کشور این است که باید به آقای رئیسی زمان داده شود و ببینیم که عملکرد او در مسائل مختلف داخلی و خارجی به چه صورت است و وزرای او چگونه عمل خواهند کرد.
 دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به تاثیر رای قشر خاکستری در انتخابات بیان کرد: قطعا قشر خاکستری نقش بسزایی در رای‌آوری آقای رئیسی داشتند و من افرادی را می شناسم که تا الان رای نداده بودند، اما در این دوره به آقای رئیسی را دادند و این آرا در انتخاب او نقش مطلوبی داشته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/722708/زارع-فومنی--قشر-خاکستری-در-رای‌آوری-رئیسی-نقش-مهمی-داشت
بستن   چاپ