آریا جوان
داستان عجیب مهاجم خارجی تراکتور
شنبه 27 شهريور 1400 - 12:32:39
آریا جوان - میزان / نقل و انتقالات یکی از بازیکنان تراکتور با مسائل عجیبی روبرو بوده است.
تیم فوتبال تراکتوردر روزهای اخیر با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. بخشی مهمی از مشکلات پرشورها به مسائل مالی و قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی ارتباط دارد. در این میان قرارداد فورچونه دارای مسائل بسیار عجیبی است!
کوین فورچونه در 31 مرداد 1398 با قراردادی 3 ساله به تراکتور پیوست. همان زمان عنوان شد که وی عضو تیم ترویس فرانسه است. باشگاه تراکتور تبریز به دلیل شکایت کوین فورچونه مهاجم سابق این تیم، از سوی فیفا به پرداخت مبلغ سنگین یک میلیون و 100 هزار یورویی به این بازیکن محکوم شده است. محکومیتی که با توجه به غیبت این بازیکن در تمرینات تراکتور و صحبت‌های مسئولان وقت باشگاه، کمی عجیب به نظر می‌رسید.
یک مبنع آگاه در این رابطه به میزان اظهار داشت: بعضی واسطه‌ها به بهانه اینکه فورچونه تحت قرارداد باشگاه ترویس فرانسه است از تراکتور حق انتقال دریاف می‌کنند؛ اما او بازیکن آزاد بوده است. در واقع این پول به جیب دلال‌ها رفته و از خزانه تراکتور خارج شده است.
در پیگیری این موضوع به سراغ مصطفی کاراندیش معاون حقوقی سابق تراکتور رفتیم و از وی درباره قرارداد بازیکنان خارجی پرسیدیم. وی به میزان اظهار داشت: بعضی قراردادها در دفتر استانبول بسته می‌شد به همین خاطر معاونت حقوقی تراکتور از آنها بی‌اطلاع بوده است.
هوشنگ نصیرزاده در خصوص قرارداد فورچونه با تراکتور اظهار داشت: ماجرا از این قرار بود که TMS کوین فورچونه در سیستم ثبت نبود. تراکتور به تصور اینکه وی بازیکن آزاد است با او قرارداد امضا کرد؛ اما بعد از آن باشگاه سابقش مدعی حق انتقال وی شد. بیشتر اشتباهات در عقد قرارداد با بازیکنان خارجی توسط کارکنان دفتر استانبول انجام شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/724771/داستان-عجیب-مهاجم-خارجی-تراکتور
بستن   چاپ