آریا جوان
پیام آیت‌الله جنتی در پی درگذشت عضو مجلس خبرگان
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 05:56:10
آریا جوان - ایسنا / رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت آیت‌الله موسوی نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان را تسلیت گفت.
متن پیام آیت‌الله احمد جنتی به شرح زیر است:
«رحلت عالم مردمی آیت الله آقای حاج میرفخرالدین موسوی ننه کران نماینده مردم شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تأسف گردید.
این روحانی خدوم و عالمِ محقق در طول حیات پر برکت خود علاوه بر تدریس در حوزه و دانشگاه و تألیف آثار ارزشمند، چندین دوره نمایندگی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و نیز خدمت در دستگاه قضایی را در کارنامه پربار خویش دارد که ان‌شاءالله برای عموم مردم به ویژه مردم شریف استان اردبیل، منشاء خیرات و برکات و برای ایشان ذخیره عقبی و باقیات صالحات خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت بمناسبت درگذشت این عضو مجلس خبرگان رهبری به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» و حوزه های علمیه، برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای شاگردان، علاقمندان و بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم.»
آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران متولد 1309 خورشیدی در روستای ننه‌کران بود. وی سابقه نمایندگی اردبیل در دوره‌های اول و سوم و پنجم مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون اصل 90 را دارد. همچنین در دوره‌ای رئیس شعبه دوم دیوان عالی کشور بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/724951/پیام-آیت‌الله-جنتی-در-پی-درگذشت-عضو-مجلس-خبرگان
بستن   چاپ