آریا جوان
مسی کجا بازی می‌کند؟!
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 06:42:08
آریا جوان - آخرین خبر / پاریسن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه) موفق شد با نتیجه 2 بر 1 المپیک لیون را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز بازی را به دست بیاورد اما این بازی باعث شد تا انتقادات زیادی از سوی هواداران پاریسن ژرمن و همچنین دوست‌داران لیونل مسی به سوی مائوریسیو پوچتینو روانه شود.
به گزارش فوتبالی، انتقاد اصلی که از پوچتینو پس از بازی پی اس جی مقابل المپیک لیون مطرح بود، مربوط به این قضیه بود که چرا او لیونل مسی را در دقیقه 76 و در حالی که پاریسی ها به گل نیاز داشتند، تعویض کرده است. اما یک نکته دیگر در میان این انتقادات کمتر دیده شد و آن هم پستی بود که پوچتینو در آن به مسی بازی داده بود و اکنون با انتشار عکسی از جای بازی مسی در برخی از لحظات، هواداران مسی و پی اس جی باز هم از پوچتینو در شبکه های اجتماعی انتقاد کرده اند.
در این عکس که مربوط به دقیقه 11 بازی پی اس جی مقابل لیون است، می بینیم که لیونل مسی تا نزدیکی خط دفاع پی اس جی عقب آمده است و مجبور شده که از آنجا توپگیری کند و بازیسازی انجام دهد. البته که مسی در بارسا این کار را گاهی اوقات انجام می داد اما در پاریسن ژرمن به نظر می رسد که پوچتینو در بازی مقابل لیون این کار را در وظایف مسی گنجانده است چرا که پستی که در آن به مسی بازی داده بود، پست هافبک و پشت سر دی ماریا، امباپه و نیمار بوده است.
در واقع در این عکس می بینیم که دی ماریا، امباپه و نیمار در خط حمله پی اس جی تشکیل مثلث می دهند و این لیونل مسی است که باید از عقب زمین توپگیری کند و برای آن ها موقعیت بسازد!

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/725831/مسی-کجا-بازی-می‌کند؟!
بستن   چاپ