آریا جوان
ملی‌پوش والیبال نشسته ایران: خوشحالیم در کوتاه‌ترین زمان، توفیق دیدار با رهبر انقلاب را پیدا کردیم/ اشراف ایشان به مسائل ورزشی دلگرم کننده است
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 13:10:34
آریا جوان - ملی‌پوش تیم والیبال نشسته ایران گفت: باعث افتخار است که در کوتاهترین زمان ممکن این دیدار میسر شد و توانستیم از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صادق بیگدلی ملی‌پوش تیم والیبال نشسته کشورمان درخصوص دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری اظهار داشت: برای تیم والیبال نشسته و دیگر ورزشکاران خوشحال کننده بود که توانستیم بعد از موفقیتی که در پارالمپیک به دست آوردیم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشیم.
وی افزود: باعث افتخار است که در کوتاهترین زمان ممکن این دیدار میسر شد و توانستیم از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنیم.
بیگدلی خاطرنشان کرد: سخنان رهبری در دیدار با قهرمانان بسیار دقیق و امیدوار کننده بود و از اینکه ایشان اشراف خوبی به مسائل ورزشی دارند بسیار انگیزه گرفتیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/725988/ملی‌پوش-والیبال-نشسته-ایران--خوشحالیم-در-کوتاه‌ترین-زمان،-توفیق-دیدار-با-رهبر-انقلاب-را-پیدا-کردیم--اشراف-ایشان-به-مسائل-ورزشی-دلگرم-کننده-است
بستن   چاپ