آریا جوان
«هادی رضایی» نماینده فدراسیون جهانی والیبال نشسته شد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 13:11:03
آریا جوان - رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین از انتخاب «هادی رضایی» به عنوان سرپرست کل و نماینده فدراسیون جهانی در رقابت‌های والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان «سیدمحمد شروین اسبقیان» رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین روز سه‌شنبه در گفت وگویی عنوان کرد: والیبال نشسته از تیم‌های قهرمان و پر افتخار فدراسیون و پارالمپیک است و در طول این سال‌ها «هادی رضایی» برای موفقیت این رشته در میادین مختلف تلاش زیادی کرده است. وی در پارالمپیک توکیو علاوه بر هدایت تیم ملی، سرپرستی کاروان را نیز بر عهده داشت که مانند همیشه شاهد کارنامه موفقی از او بودیم.
اسبقیان افزود: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان‌ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود که هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را بر عهده دارد و به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این رویداد حضور خواهد داشت.
رییس فدراسیون تصریح کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و نیز هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت‌های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت‌ها در خصوص کادر فنی برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی چین تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: تیم ملی به دلیل حضور در اردوهای متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و نیاز به استراحت دارد اما در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و با توجه به اهمیت پشتوانه‌سازی در صورت لزوم از ظریفت‌های جدید نیز بهره خواهیم برد.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: افتخارآفرینی و تلاش‌های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همواره از این تیم برای حفظ دفاع از عنوان قهرمانی جهان و پارالمپیک حمایت می‌کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/725990/«هادی-رضایی»-نماینده-فدراسیون-جهانی-والیبال-نشسته-شد
بستن   چاپ