آریا جوان
OxygenOS و ColorOS برای خلق رابط کاربری جدیدی با یکدیگر ادغام خواهند شد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 14:15:58
آریا جوان - پوسته‌های OxygenOS و ColorOS شرکت‌های وان‌پلاس و اوپو، برای خلق یک رابط کاربری جدید و جذاب با یکدیگر ترکیب خواهند شد.

دو پوسته OxygenOS وان‌‌پلاس و ColorOS اوپو در حال از بین رفتن هستند؛ اما قرار است کدهای اصلی این دو با یکدیگر ادغام و یک رابط کاربری جدید متولد شود که احتمالا نام جذابی خواهد داشت؛ اما هنوز اعلام نشده است. این مسئله توسط پیت لاو که اکنون در سمت مدیر اصلی محصولات اوپو مشغول است و بر استراتژی‌های محصول وان‌پلاس و اوپو نظارت می‌کند، فاش شده است. همچنین پست وبلاگی که درباره این اتفاق منتشر شده، حاوی جزئیات جالبی در مورد مجموعه محصولات آینده وان‌پلاس است.

آریا جوان

مقاله‌های مرتبط:
هفت مدل گوشی شیائومی نسخه تقویت‌شده MIUI 12.5 را دریافت می‌کنند EMUI 12 هواوی با به‌روزرسانی‌های جذاب معرفی شد
رابط کاربری جدید بخشی از چیزی خواهد بود که لاو آن را OnePlus 2.0 می‌نامد. پرچم‌داران این برند همچنان در سطح جهانی در دسترس خواهند بود و این مسئله تغییر نمی‌کند؛ اما مدل‌های مقرون‌به‌صرفه وان‌پلاس محلی‌تر عرضه خواهند شد. البته احتمالا این سیاست از قبل شروع شده باشد؛ زیرا Nord N200 تنها در ایالات متحده آمریکا و کانادا موجود است. وان پلاس به بهبود دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد. این شرکت همراه با تمرکز بر روان نگه داشتن تجربه کاربری، کارهای مختلفی برای ارتقا دوربین دستگاه‌های خود انجام داده است که از آن‌ جمله می‌توان به حسگرهای جدید، لنزهای قدرتمندتر و همکاری با هسل‌بلاد اشاره کرد.

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/726058/OxygenOS-و-ColorOS-برای-خلق-رابط-کاربری-جدیدی-با-یکدیگر-ادغام-خواهند-شد
بستن   چاپ