آریا جوان
داوری به سود اتلتیکومادرید بود!
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 02:11:22
آریا جوان - ورزش 3 / استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان به شدت به عملکرد داوری در دیدار مقابل اتلتیکومادرید اعتراض دارد.
میلان در شرایطی در استادیوم سن سیرو و در دیدار مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه 1-2 مغلوب شد که یک ساعت 20 نفره بازی کرد و در نهایت دو بار دروازه این تیم در دقایق پایانی باز شدد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری از عملکرد تیمش در این مسابقه تمجید کرده و مدعی شد داور در صحنه های مساوی نیز به سود اتلتیکومادرید سوت زده است.

آریا جوان

بحث من فقط پنالتی و کارت قرمز نیست، زیرا داور هر تصمیمی 50-50 را هم به سود اتلتیکومادرید سوت می زد. با کمی تمرکز بیشتر مخصوصا روی گل تساوی، باز هم می توانستیم به پیروزی در خانه خود دست پیدا کنیم و در کل حیف شد که در این دیدار باختیم.
زمانی که 11 به 11 بازی می کردیم و هنوز فرانک کسیه اخراج نشده بود، با سرعت، کیفیت و انرژی بسیار خوبی در میدان ظاهر شدیم و این سبک بازی ما را متوجه این موضوع کرده که می توانیم در این سطح و در لیگ قهرمانان هم رقابت کنیم.
اما ما همچنان باید متوجه باشیم که سطح این رقابت ها بسیار بالا است و ما در تمام طول بازی به تمرکز کامل نیاز داریم. این اواخر روزهای سختی بود و از نظر جسمی و روحی شرایط دشوار شدده بود، اما ما از فردا به دیدار بعدی در لیگ ایتالیا مقابل آتالانتا فکر می کنیم."

http://www.javanannews.ir/fa/News/730652/داوری-به-سود-اتلتیکومادرید-بود!
بستن   چاپ