آریا جوان
رکورد ویژه مهدی طارمی در شب تحقیر پورتو!
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 05:28:20
آریا جوان - آخرین خبر / در هفته دوم از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه دراگائو پرتغال، لیورپول با نتیجه 5 بر 1 پورتو را شکست داد و بدین ترتیب یک پیروزی مقتدرانه به دست آورد.
به گزارش فوتبالی، اما این بازی یک نکته ویژه برای هواداران ایرانی فوتبال داشت و آن هم گلزنی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 75 این بازی بود. طارمی در شبی که پورتو یک بازی کابوس وار داشت، توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند و بدین ترتیب یک رکورد ویژه هم از خود بر جای بگذارد.
رکورد ویژه طارمی به این قضیه مربوط است که مهدی اکنون تبدیل به اولین مهاجم ایرانی شده که مقابل لیورپول گلزنی می کند، پیش از این هیچکدام از بازیکنان ایرانی و لژیونر های ایرانی شاغل در فوتبال اروپا، موفق به گلزنی مقابل لیورپول نشده بودند.
گل های لیورپول در این بازی توسط فیرمینو (دو گل)، محمد صلاح (دو گل) و سادیو مانه (یک گل) به ثمر رسیدند و شاگردان یورگن کلوپ یک شب درخشان را مقابل پورتو رقم زدند و در طرف مقابل، تیم پرتغالی یک عملکرد بسیار ضعیف را از خود بر جای گذاشت تا مشخص شود که در نبود په په، خط دفاعی این تیم تا چه حد متزلزل است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/730697/رکورد-ویژه-مهدی-طارمی-در-شب-تحقیر-پورتو!
بستن   چاپ