آریا جوان
ناراحت و عصبانی هستیم/ این تقصیر همه است!
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 05:46:29
آریا جوان - طرفداری / فدریکو والورده از شکست مقابل تیم شگفتی‌ساز شریف بسیار عصبانی است.
فدریکو والورده بعد از شکست 2-1 خانگی رئال مادرید مقابل شریف در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، معتقد بود که در صورت عدم دریافت گل دوم، شانس خوبی برای کسب پیروزی در دقایق پایانی داشتند.
به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، هافبک اروگوئه ای لوس بلانکوس در پایان بازی گفت:
 متأسفانه به چیزی که می خواستیم نرسیدم. در دقایق پایانی مسابقه با اطمینان بازی می کردیم اما روی حرکتی که درست عمل نکردیم، گل دوم وارد دروازه شد. نمی توانیم اجازه دهیم که بازیکنی از حریف در گوشه محوطه یارگیری نشده به توپ برسد. تقصیر همه است و اگر آنها به گل دوم نمی رسیدند، شانس بسیار خوبی برای کسب پیروزی داشتیم. حریف هم نقاط قوت و کیفیت خاص خود را داشت. حرکت آنها روی گل اول خوب بود، در حالیکه گل دوم آنها بیشتر روی اشتباه ما به ثمر رسید. باید این شرایط را تغییر دهیم، نمی توانیم همگی جلو برویم و باید روی یارگیری بازیکنان حریف هم تمرکز کنیم.
 این اتفاقات معمولاً برای ما رخ می دهند. قبل از اینکه واکنش نشان دهیم، منتظر گلزنی حریف می مانیم. باید روی این مسئله کار کنیم. چند حرکت خوب هم داشتیم، اما گاهی اوقات گل از راه نمی رسد. ناراحت و عصبانی هستیم. می توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم اما فوتبال همین است. وقتی یک تیم گل می زند، دیگری نمی تواند و همه چیز علیه شما پیش می رود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/730700/ناراحت-و-عصبانی-هستیم--این-تقصیر-همه-است!
بستن   چاپ