آریا جوان
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: مشکل خاصی در مرزهای کشور نداریم
دوشنبه 26 مهر 1400 - 18:55:48
آریا جوان - ایسنا / جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طی 6 ماه اخیر تحرکاتی را در منطقه شمال‌غرب کشور شاهد بودیم ولی در حال حاضر در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور مشکل خاصی نداریم.
امیرسرتیپ نوذر نعمتی ظهر امروز (26 مهرماه) در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 126 واحدی کوی سازمانی بعثت تیپ 216 مستقل زرهی زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی بوده که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای این ماموریت است، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب و شرق و جنوب‌شرق در حال حاضر استقرار فیزیکی دارد و به‌صورت شبانه‌روزی در حال پایش مرزهای کشور هستیم.
وی با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از کشور افغانستان که در امنیت منطقه تاثیرات خاص خود را دارد، افزود: طی 6 ماه اخیر تحرکاتی را به‌صورت ویژه از عناصر رژیم صهیونسیتی در شمال‌غرب کشور داشته‌ایم.
این مقام نظامی با بیان اینکه اکنون در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لحظه‌ای از ماموریت اصلی خود غافل نیستند و غافلگیر نخواهند شد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پروژه منازل سازمانی مهر ولایت استان زنجان، گفت: این پروژه طی 2 سال گذشته به تعداد 126 واحد احداث شده بود که امروز (26 مهرماه) به مناسبت هفته وحدت به همرزمان تیپ و یگان‌های مستقر در زنجان تحویل داده شد.
امیرسرتیپ نعمتی با بیان اینکه طرح منازل سازمانی مهر ولایت در اقصی نقاط کشور در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود 24 واحد سازمانی در حال ساخت است که تا امروز 2 هزار و 646 واحد آن افتتاح شده و تا پایان سال حدود 5 هزار واحد افتتاح خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/740175/جانشین-فرمانده-نیروی-زمینی-ارتش--مشکل-خاصی-در-مرزهای-کشور-نداریم
بستن   چاپ