آریا جوان

آخرين مطالب

آموزش اکستنشن مو خواندنی

آموزش اکستنشن مو
  بزرگنمايي:

آریا جوان - برخلاف واقع، بیشتر افراد فکر می‌کنند خانم‌هایی باید اکستنشن مو انجام دهند که قصد دارند دارند موهایشان بلندتر شود؛ با وجود اینکه این نیز می‌تواند یکی از دلایل آن باشد اما تنها کاربرد اکستنشن مو نیست. افرادی که موهای نازک و کم‌ پشتی دارند نیز می‌توانند به کمک این روش به پر شدن موهای خود کمک کنند. زنان معمولا داشتن موهای بلند و پر پشت را دوست دارند و این موضوع به افزایش اعتماد به نفس آن‌ها کمک می‌کند. در ادامه قصد داریم شما را با آموزش اکستنشن مو آشنا کنیم. از اینرو در ابتدا شما را با انواع اکستنشن آشنا خواهیم کرد.
انواع اکستنشن
اکستنشن برای حجم دادن و بلندتر نشان دادن مو استفاده می‌شود. انواع مصنوعی اکستنشن مو در کارخانه و از پلاستیک و مشتقات نفتی تولید می‌شود اما انواع طبیعی آن معمولا از هند وارد می‌شود. زنان هندی معمولا موهایشان را رنگ نمی‌کنند و موهای پر و باکیفیتی دارند. بلند کردن و فروش مو نیز نوعی تجارت در هند است.

آریا جوان


1. اکستنشن سرد
در روش اکستنشن سرد از یک نوع چسب گیاهی به نام کراتین، به این منظور وصل کردن موی مصنوعی به ریشه استفاده می‌شود.
در روش اکستنشن سرد می‌توان از حلقه‌های فلزی استفاده کرد تا موی اضافه را به ریشه مو متصل کرد. به طور معمول از این نوع حلقه برای موهای ضخیم استفاده می‌شود.
انواع اکستنشن سرد شامل موارد زیر خواهد بود:
دوخت مو اکستنشن بافت اکستنشن ریسه ای اکستنشن با رینگ همه‌ی این روش‌‌ها با ابزار کار می‌شود و هیچگونه دستگاهی در آن دخیل نیست.
2. اکستنشن گرم
در این روش، برخلاف روش قبل، عملیات اکستنشن کردن به وسیله ی دستگاه انجام می‌شود. اکستنشن گرم به دو روش، با چسب و لیزر انجام شده و در هر دو روش به وسیله دستگاه و با حرارت انجام می‌گردد.

آریا جوان


اکستنشن با چسب
در بهترین نوع اکستنشن گرم با چسب‌های رولی و دو رو مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه‌ی عملکرد این روش، اینگونه است که مو به ردیف و با حرارت ملایم روی سر قرار می گیرد. مراحل بعدی تا پایان انجام کار، مانند اکستنشن ریشه‌ای و یا اکستنشن دوخت خواهد بود. ولی این روش ساده‌تر و سریعتر است.
اکستنشن لیزری
ماندگارترین روش اکستنشن مو، اکستنشن لیزری است که می‌توان آن را در قسمت‌های جلوی سر نیز استفاده کرد. همانطور که از اسمش پیداست، توسط اشعه روی مو نصب می‌شود. همچنین چسب‌های کراتینه برای اکستنشن لیزری استفاده می‌شود و این نوع چسب به وسیله‌ی دستگاه لیزر و به وسیله دستگاه‌های چسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اینجا شما را با اکستنشن مو به وسیله‌ی کراتینه و دستگاه لیزر آشنا خواهیم کرد.

آریا جوان


آموزش اکستنشن مو با کراتینه و دستگاه لیزر
ابتدا در قسمتی از سر یک خط کاملا صاف باز کرده و چسب کراتین را روی دستگاه زده، به قسمت انتخاب شده می‌چسبانیم. حجم موی انتخابی برای اکستنشن باید متناسب با حجم موهای شخص باشد و فاصله‌ی موهای اکستنشن شده از هم نیم سانت باشد. برای ردیف دوم باید یک لایه از موها را جدا کرده و لایه‌ی زیری آن را انتخاب کنیم به صورتی که اکستنشن ما بین دو تکه قرار بگیرد.

آریا جوان


آموزش اکستنشن مو به با رینگ
جدید ترین مدل اکستنشن مو، به روش میکرو (رینگ) است که برای موهای جلو نیز استفاده می‌شود. در این روش از قلاب استفاده می‌شود ولی رینگ مقداری درشت‌تر است. در این روش موها تحت هیچ شرایطی کشیده نمی‌شود و موهای مصنوعی نیز خیلی سبک هستند که به این دلیل آسیبی به موهای خود شخص وارد نمی‌شود.
میکروها دانه‌های ریزی هستند که با دستگاه روی موها کار می‌شوند همچنین میکروها در رنگ‌های مختلفی موجود هستند که م‌یتوان به راحتی برای هر رنگ مو استفاده کرد. ابتدا یک لایه ی خیلی نازک و کوچک از موها را در قسمت جلو سر جدا می‌کنیم. میکرو را داخل دستگاه گذاشته و تکه‌ی نازک مو را از داخل میکرو رد کرده و با انبر ثابت می‌کنیم و به این صورت برای کل قسمت‌های مو اکستنشن را انجام می‌دهیم.

آریا جوان


اکستنشن بافت
بافت ساده گره ای این نوع اکستنشن برای خانم‌هایی مناسب است که موهای پرپشتی داشته و می‌خواهند موهای خود را بلندتر نشان دهند. در این نوع اکستنشن موهای خود فرد در یک ردیف بافته شده و سپس دسته‌های مصنوعی مو روی این دسته موی بافته شده به کمک سوزن و نخ قرار می‌گیرند. مزیت این روش این است که می‌توان از آن روی هر نوع موی کوتاه و بلندی استفاده کرد. اما باید دقت داشت که اگر موی بافته شده به خوبی قرار نگیرد، دسته موهای مصنوعی می‌توانند روی سر سنگینی کرده و آزار دهنده باشند.
بافت با گره که به وسیله گره‌ی اول، مو نصب می‌شود و با موی دو سرباز انجام می‌شود آسیب کمتری به مو می‌رساند.
انواع مدل های اکستنشن مو
اکستنشن تارمویی اکستنشن مو دوختی اکستنشن مو کلیپسی اکستنشن با روش بافت اکستنشن حرارتی اکستنشن مو با رینگ اکستنشن مو با گره اکستنشن‌ چسبی اکستنشن مو متصل به هم
مضرات اکستنشن کردن مو
این نوع از مو به صورت طبیعی سبوم و کراتین ندارد و مصنوعی بودن خود را میان موهای طبیعی نشان می‌دهد و درخشش دیگر موها را ندارد. در عین حال اگر شیوه کوتاهی و مدل مو مناسب نباشد، می‌‌توان به سادگی آنها را میان موها تشخیص داد. ساییدگی این نوع مو با کف سر باعث خارش می‌شود و خاراندن سر می‌تواند سبب کنده شدن این موها شود.

آریا جوان


نکات مهم پس از انجام اکستنشن مو
موها را با یک برس بسیار نرم و مخصوص که برای اکستنشن موهای طبیعی و مصنوعی قابل استفاده است مرحله به مرحله ا‌ز پایین به بالا شروع به شانه کردن کنید، بطوری که بازکردن گره‌ها به سمت ریشه باشد. هنگام خوابیدن باید موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید. قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردن‌شان به یکدیگر خواهد شد. برای جلوگیری از درهم پیچیدگی موها، همواره دست خود را به داخل حاشیه موهای اضافه شده برده و به سمت پایین بکشید. توصیه می‌شود از تافت و اسپری‌های مو برای موهای اضافه شده استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که موها از محل خود جدا شوند. استفاده از وزگیر مو برای اکستنشن مو، اسپری مخصوصی که روزی یکبار یا بعد از حمام کردن می‌توانید روی موهایتان اسپری کنید. اگر از موی طبیعی که به کمک کلیپس به مو متصل شده استفاده کرده باشید، می‌توانید به راحتی آن را جدا کرده و در صورت نگهداری در وضعیت مناسب و مراقبت، بارها از آن استفاده کنید. بهتر است موهای خود را در 5 روز اول بعد از نصب اکستنشن نشویید تا چسب‌ها سر جای خود کاملا ثابت شوند. در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد. در این صورت از اسپری مرطوب‌کننده مو استفاده کنید. این خارش طبیعی است. بعد از چند روز پوست سر به اکستنشن عادت می‌کند. برای برداشتن اکستنشن بهتر است خودتان دست به کار نشوید و حتما به متخصص مراجعه کنید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که ارتباط مستقیمی با روش نصب اکستنشن مو دارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/724001/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

مبارزه مرد آمریکایی با تمساح!

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز

آیا جن‌ها هم زاد و ولد دارند؟

خانه مورد علاقه سرخپوشان/ عکس

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند

فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

سبکی خاص از لباس پوشیدن که دوباره مد شده است

اصولی ترین نکات در نگهداری از کیف‌های چرمی گران قیمت

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

اشتباهات کوچک اکثر ما زنان در آشپزخانه

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس