جمعه ۵ تير ۱۴۰۵

ورزش

ایران در صورت سوم شدن و صعود با سوئیس بازی خواهد کرد

ایران در صورت سوم شدن و صعود با سوئیس بازی خواهد کرد
آریا جوان - آخرین خبر / از ۴۹۵ حالت چیدمان تیم های سوم در مرحله حذفی فقط ۵۱ حالت باقیمانده که تنها در یک حالت سوم گروه G با فرانسه برخورد می کند(اول I) و در بقیه حالات با ...
  بزرگنمايي:

آریا جوان - آخرین خبر / از 495 حالت چیدمان تیم های سوم در مرحله حذفی فقط 51 حالت باقیمانده که تنها در یک حالت سوم گروه G با فرانسه برخورد می کند(اول I) و در بقیه حالات با سوئیس بازی خواهد کرد.
آن یک حالت هم حالتی است که سومین تیم گروه D صعود نکند و چون سوم شدن ایران تنها با حالت سه امتیازی است و سوم گروه D که پاراگوئه است 4 امتیازی است. پس ایران در صورت سوم شدن حریف سوئیس خواهد شد.

آریا جوان


نظرات شما