جمعه ۵ تير ۱۴۰۵

نگاه سیاسی

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و امارات

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و امارات
آریا جوان - تابناک / «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین ...
  بزرگنمايي:

آریا جوان - تابناک / «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین تحولات منطقه و وضعیت کلی اوضاع گفت‌و‌گو کرد.
در این گفت‌وگو، طرفین به بررسی مجموعه تحولات و تنش‌های منطقه‌ای پرداختند و طرف اماراتی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جاری بتواند به نتایجی مثبت منجر شود که امنیت و ثبات پایدار در منطقه را تضمین کند.
وزیر خارجه امارات تأکید کرد که دیپلماسی جدی و گفتگوی مسئولانه، بهترین راه برای مقابله با همه بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است و آرمان‌های مردم برای رفاه و توسعه را محقق می‌کند.


نظرات شما