آریا جوان - پس از صدور احکام اخراج برای تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حالا دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در حکمی بدوی، یکی از دانشجویان خود را به دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه اخراج کرده است.
در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کمیته انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی، حکم اخراج یکی از دانشجویان را به دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.
انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر پیشتر در پیامی اعلام کرده بود که دستکم شش نفر در ماجرای آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه نقش داشتهاند. بر اساس اطلاعات بهدستآمده، بررسی پرونده سایر افراد در جلسات آتی کمیته انضباطی ادامه خواهد یافت.