يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

فناوری

اپل احتمالا گوشی آیفون ۱۸ را سال آینده با ۹ گیگابایت رم معرفی می‌کند

اپل احتمالا گوشی آیفون ۱۸ را سال آینده با ۹ گیگابایت رم معرفی می‌کند
آریا جوان - زومیت /گزارش‌ها نشان می‌دهند اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های خود، رم را به ۹ گیگابایت برساند. این ارتقای سخت‌افزاری در مدل‌های سری آیفون ۱۸ اتفاق می‌افتد تا ...
  بزرگنمايي:

آریا جوان - زومیت /گزارش‌ها نشان می‌دهند اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های خود، رم را به ۹ گیگابایت برساند. این ارتقای سخت‌افزاری در مدل‌های سری آیفون ۱۸ اتفاق می‌افتد تا پردازش‌های سنگین‌تر و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی با سرعت بیشتری اجرا شوند.
 این تصمیم اپل پاسخی به نیازهای پردازشی است که در نسخه‌های پیشین کمتر دیده می‌شد. افزایش رم به ۹ گیگابایت باعث می‌شود مدیریت برنامه‌های پس‌زمینه و اجرای مدل‌های زبانی بزرگ در دستگاه بهینه‌تر شود.


نظرات شما