دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵

ورزش

مهدی طارمی: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم

مهدی طارمی: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم
آریا جوان - آخرین خبر /کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم
  بزرگنمايي:

آریا جوان - آخرین خبر /کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت
گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد
تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم


نظرات شما